خرید کیسه جامبو

خرید کیسه جامبو

خرید کیسه جامبو

یکی از روش‌های نوین و کارآمد در بسته‌بندی، انتقال، حمل و نگهداری محصولات در صنایع مختلفی مثل صنایع غذایی، دارویی، تولیدی، مواد شیمیایی، کشاورزی، معدنی و بسیاری صنایع بزرگ و کوچک، امروزه استفاده از محصولات جامبوبگ است. اما در هر صنعت، نیازها و شرایط مختلفی وجود دارد، که در خرید کیسه جامبو و انتخاب نوع مناسب آن تاثیرگذار خواهند بود.

بنابراین در این مطلب قصد داریم به بررسی شرایط خرید کیسه جامبو و ویژگی‌های دخیل در آن بپردازیم.

برای خرید کیسه جامبو، ابتدا باید با ویژگی‌های این محصول آشنایی بیشتری داشته باشید. اما در زمان خرید کیسه جامبو باید به چه نکاتی دقت داشته باشید؟ در ادامه به این المان‌ها در انتخاب و خرید کیسه جامبو اشاره خواهیم نمود.

اطلاعات بیشتر : کیسه جامبو

  • نوع کیسه جامبو جامبوبگ

این کیسه‌ها در شکل، اندازه، طرح، رنگ، جنس و کیفیت‌ها و ویژگی‌های منحصر، تولید و به بازار عرضه می‌شوند. برای مثال کیسه جامبو می‌تواند چهار دیواره، دو دیواره، با دریچه، با روکش مخصوص، زیپ دار یا با درب برای بارگیری و تخلیه باشد. این ویژگی‌ها در کنار قابلیت کیسه در حمل و نگهداری، نوع آن را مشخص می‌کنند. پس بطور خلاصه می‌توان گفت کیسه‌های جامبو در انواع زیر تولید می‌شوند.

  • جامبوگ نوع A : بدون حفاظت الکترواستاتیک
  • جامبوگ نوع B : ولتاژ شکست سطحی <6 کیلو ولت
  • جامبوگ نوع C : رسانای الکتریکی یا ارت‌پذیری
  • جامبوگ نوع D : استاتیک اتلاف‌کننده بدون نیاز به ارت

و در ادامه ویژگی‌های زیر به هر یک ممکن است اضافه شود:

  • کف ساده
  • با دهانه تخلیه
  • خروجی مخروطی شکل
  • دهانه تخلیه با فلپ
  • پایین دافل
  • پایین پوشک
  • با شیر عنبیه تخلیه

این مشخصات در زمان خرید کیسه جامبو مهم هستند و هر یک برای نوعی از محصول یا کالا و شرایط تخلیه و بارگیری در نظر گرفته شده‌اند. اگر آماده خرید کیسه جامبو هستید، ولی اطلاع کافی از مشخصات بالا متناسب با محصولاتان ندارید، با کارشناسان ما در جامبوبگ کیان و با شماره 09122660306 تماس بگیرید.

  • اندازه کیسه جامبو

با توجه به وزن، حجم و شکل کالا یا محصول، اندازه جامبوبگ نیز تغییر می‌کند. برای خرید کیسه جامبو نمونه‌هایی از 500 کیلوگرم تا 5 تن وجود دارند. بنابراین در زمان خرید کیسه‌ های جامبو، وزن، حجم و شرایط حمل کالا یا محصولاتان را در نظر داشته باشید.

نکته‌ای که در تهیه این محصولات باید در نظر داشته باشید، این است که این محصولات برای حمل، نگهداری و جابجایی محصولات در حجم بالا تولید و عرضه شده‌اند و جایگزینی برای روش‌های سنتی با محدودیت‌های سابق هستند. جایگزینی برای پالت‌ها، بشکه‌ها و درام‌های فلزی و چوبی، که هزینه و مشکلات زیادی را به صنایع مختلف تحمیل می‌کنند.

  • کیفیت کیسه جامبو

نکته بعدی که در خرید و فروش کیسه جامبو باید در نظر داشته باشید، جنس، ضخامت، مقاومت، رنگ و بافت محصول است. کیسه‌های جامبو معمولا از پلی‌پروپیلن که یک ترکیب پلیمری مقاوم است، تهیه و تولید می‌شوند. اما در زمان ساخت و تولید این محصولات، کیفیت مواد اولیه، روند تولید، رعایت نکات ایمنی، رعایت الزامات استاندارد و نکات مختلف دیگر، در کیفیت تولیدی این محصول تعیین‌کننده هستند.

بنابراین اگر در نظر دارید محصولی با ضخامت مناسب، مقاومت بالا در برابر سایش، پارگی، رطوبت و یا نور فرابنفش خرید کنید، باید به این موراد توجه ویژه داشته باشید.

  • قیمت کیسه جامبو

توجه به قیمت نیز مهم است. در صنایعی که نیاز به حمل، نگهداری و انبار محصولات در حجم زیاد است، قیمت جامبوبگ نیز به مرور زمان اهمیت پیدا می‌کند. قیمت جامبوبگ به عواملی نظیر نوع، اندازه، کیفیت، تعداد، محل تولید، شرایط فروش، شرایط بازار و نرخ ارز بستگی دارد.

جایی که محصولات با کیفیت متوسط ممکن است از محصولات با کیفیت بالا، قیمت کمتری داشته باشند، در حالی که امنیت و حفظ محصولات شما اهمیت بالایی دارند، بالانس این عوامل در کنار هم و بودجه شما برای خرید جامبوبگ، همه و همه می‌توانند در خرید و فروش کیسه جامبو تاثیر گذار باشند.

برای استعلام قیمت محصولات جامبوبگ کیان و مشاوره برای انتخاب محصول متناسب با کسب‌وکارتان، با مشاوران ما در ارتباط باشید.

خرید کیسه جامبو در تهران

شرایط فروش کیسه جامبو

شرایط فروش کیسه جامبو نیز در کنار عواملی که به آن‌ها اشاره شد، به یک سری فاکتورهای دیگر بستگی دارد. برای خرید کیسه‌های جامبو در نظر داشته باشید که این محصولات توسط مراکز تولیدی، فروشگاه‌ها، نمایندگی‌ها و سایت‌های اینترنتی برای فروش به بازار عرضه و فروخته می‌شوند.

برای انتخاب بهترین شرایط فروش کیسه جامبو متناسب با شرایط محصولات و کسب‌وکارتان، ابتدا شرایط مهم و حیاتی خریدار کیسه جامبو باید در نظر گرفته شوند. سپس نسبت به انتخاب و خرید کیسه جامبو از هر یک از مراکز ذکر شده اقدام کنید. حجم سفارش، شرایط پرداخت، شرایط تولید و ویژگی‌های خریدار کیسه جامبو، نهایتا در شرایط فروش این محصول در مراکز ذکر شده تاثیر خواهند داشت.

خرید کیسه جامبو در تهران

جامبوبگ کیان با سال‌ها تجربه، تخصص و دانش روز تولید و فروش کیسه جامبو در انواع مختلف، آماده مشاوره و تامین محصولات و نیاز صنعت شما است. برای انتخاب بهترین و مناسب‌ترین کیسه و خرید کیسه جامبو در تهران / خرید کیسه جامبو در اصفهان یا هر شر دیگری، با کارشناسان متخصص ما و با شماره تماس 09122660306 با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش انواع کیسه جامبو با شماره 09122660306 تماس بگیرید.

صادرات کیسه جامبو

گروه بازرگانی و تولیدی جامبوبگ کیان، محصولات متنوعی با ویژگی‌های متناسب صنایع، با رعایت الزامات استانداردهای بین‌المللی آماده عرضه و فروش دارد. محصولاتی که تاییدیه‌ها و گواهی‌های معتبر بین‌المللی دارند و آماده استفاده جهت حمل‌ونقل بین‌المللی یا صادرات به کشورهای دیگر دنیا هستند. برای اطلاع از شرایط صادرات کیسه جامبو، با کارشناسان متخصص ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *