فروش و خرید جامبوبگ

خرید جامبوبگ

خرید و فروش جامبوبگ

در بازار جهانی، خرید و فروش و میزان تقاضای کیسه جامبو یا کیسه فله متوسط ​​انعطاف پذیر،  شاهد افزایش گسترده و رشدی قابل توجه بوده است. علت این امر نیاز روز افزون صنایع مختلف در استفاده از این راهکار مقرون‌به‌صرفه، در حمل و نگهداری محصولات و مواد اولیه هر صنعت است. انتظار می‌رود خرید جامبوبگ، در سال های آینده نیز به طرز قابل توجهی رو به افزایش باشد.

خرید کیسه جامبوبگ

جامبوبگ صنعتی معمولا از پارچه پلی پروپیلن (PP) بافته و ساخته می‌شود و برای ذخیره و حمل کالای خشک مثل ماسه، کود، سیمان، دانه‌های غذایی و غیره استفاده می‌شود. این محصولات معمولاً ظرفیتی بین 500 تا 2500 کیلوگرم دارند و اندازه آن بر اساس نیاز در هر صنعت مشخص می‌شود.

این کیسه ها حجیم هستند، ظرفیت بارگیری بالایی دارند و می توانند مقدار قابل توجهی کالا را در خود جای دهند، به همین دلیل خرید کیسه جامبو از محبوبیت بالایی برخوردار است.

از مزایای خرید جامبوبگ، برتری این محصولات به نسبت شیوه‌های سنتی در بسته‌بندی کالا و مواد صنعتی است. ویژگی‌های خرید جامبوبگ صنعتی عبارتند از:

  • هزینه: خرید کیسه جامبوبگ مقرون‌به صرفه و بطور قابل توجهی ارزان تر از سایر موارد بسته‌بندی مانند بشکه‌های پلاستیکی، جعبه‌های مقوایی یا درام‌های فولادی است.
  • فضا: در زمان عدم استفاده می‌توان آن را تا کرد و فشرد. یک راه‌حل بسته‌بندی با اشغال کمترین فضا.
  • ایمنی و راحتی: ایمنی و راحتی در جابجایی، ذخیره‌سازی و حمل، از طریق تسمه‌های بالابر قوی و دهانه پایینی، برای تخلیه ساده مواد محتوی.
  • تطبیق پذیری: خرید کیسه جامبو به واسطه تنوع در اندازه، طیف وسیعی از نیاز ذخیره و حمل و مواد در صنایع مختلف را برآورده می‌کند.
  • سازگاری با محیط زیست: از آنجایی که قابل بازیافت هستند، زباله کمتری تولید می‌کنند و دوستدار محیط زیست هستند.

اطلاعات بیشتر : جامبوبگ چیست؟

خرید جامبوبگ در تهران

امروزه خرید جامبوبگ نو در صنایع مختلف، مورد استقبال زیادی قرار گرفته و بواسطه ویژگی‌های این محصول در حمل، نگهداری و انتقال مواد، به گزینه اول در جابجایی مواد مبدل شده است. خرید جامبوبگ در تهران و در دیگر شهرهای ایران نیز از این قاعده مستثنی نیستند. از جامبوبگ در صنایع مختلفی استفاده شده و جایگزین روش‌های سابق خود شده‌اند. از جمله این صنایع:

  • کشاورزی: ​​غلات غذایی، دانه‌ها، حبوبات و موارد دیگر در این کیسه‌ها برای استفاده در صنایع کشاورزی بسته‌بندی می شوند.
  • معدن و ساختمان: در حمل و انتقال سنگدانه، سیمان، شن و ماسه برای پروژه‌های ساختمانی به‌کار می روند.
  • صنایع شیمیایی: در این کیسه‌ها مواد شیمیایی خطرناک قابل ذخیره هستند و خطرات آلودگی را به میزان زیادی کاهش می‌دهند.
  • صنایع داروسازی: برای نگهداری، حمل و نقل مواد دارویی و جلوگیری از انتشار آلودگی بسیار مناسب هستند.
  • صنایع غذایی: برای حمل آرد، شکر، نمک و سایر مواد غذایی استفاده می شوند و در تماس با مواد غذایی بی خطر هستند.

خرید جامبوبگ ارزان

اما برای خرید کیسه جامبوبگ، تنها توجه به کیفیت و یا سادگی در طراحی و کاربرد آن مهم نیست. هر نوع از این کیسه با کارایی و قابلیت مشخصی طراحی و تولید شده‌اند و کارایی متنوعی در صنایع مختلف دارند. برای خرید جامبوبگ ارزان، توجه به این موارد اهمیت دارد. با انتخاب کیسه جامبو مناسب با هدفتان، در هزینه نیز صرفه‌جویی خواهید نمود.

چهار نوع از این کیسه که در صنایع مختلف کاربرد بیشتری دارند ساختار و کاربرد مشخصی برای حمل و نگهداری مواد دارند، عبازتنداز:

  1. نوع استاندارد: با چهار حلقه بالابر و یک صفحه باز، این مدل برای استفاده ساده و عادی، عالی است.
  2. رسانا: اغلب به عنوان کیسه‌های نوع C شناخته می‌شوند. این کیسه‌ها برای جلوگیری از تجمع الکتریسیته ساکن ساخته شده‌اند.
  3. توزیع بار: کیسه‌های نوع D که بار را در اتمسفر آزاد می‌کنند و کیسه را در برابر مواد قابل احتراق مقاوم می‌کنند.
  4. گرید غذایی: کیسه‌ جامبوهایی برای بسته‌بندی و حمل عمده محصولات غذایی که استانداردهای پاکیزگی و بهداشتی بالایی دارند.

اما در زمان خرید گونی جامبوبگ فروش آن، توجه به برخی موارد، در هزینه نهایی کیسه‌ها نیز تاثیرگذار خواهد بود. مواردی از قبیل:

  • وزن محصول
  • چگالی ظاهری محصول
  • ویژگی‌های جریان محصول
  • ابعاد و الگوی چیدمان کیسه
  • ترجیحات تخلیه
  • قابلیت بازیافت کیسه

هر یک از این موارد در تعیین قیمت نهایی کیسه و خرید و فروش جامبوبگ تاثیرگذار خواهند بود. بنابراین برای خرید جامبوبگ ارزان، توجه و نیاز به هریک از این موارد در تعیین قیمت نهایی، تاثیر مستقیم خواهد داشت.

 خرید جامبوبگ ارزان

خرید کیسه جامبو ضایعاتی

اما خرید و فروش جامبوبگ ضایعاتی و دست دوم نیز بازار خودش را دارد و در صنایع مختلف، برای بازیافت PP و یا استفاده مجدد از این کیسه نیز، شرکت‌های مختلف اقدام به فروش و خرید کیسه جامبو ضایعاتی می‌کنند. برخی شرایط خرید کیسه جامبو بگ در تهران از نوع ضایعاتی به شرح زیر است:

  • باید قابل استفاده مجدد و بدون نقص باشند.
  • در شرایط خشک و تمیز نگهداری شده باشند (کیسه‌های آلوده و کثیف قابل استفاده مجدد نخواهند بود)
  • کیسه‌ها باید تمیز نگه داشته شده باشند.
  • مواد خطرناک و سمی در آن استفاده نشده باشد.
  • لطفا عکس‌های مناسب نمونه کیسه و برچسب‌ آن را برای بررسی ما ارسال کنید.

برای خرید و فروش جامبو بگ ضایعاتی برای بازیافت نیز به موارد زیر توجه داشته باشید.

  • کیسه جامبوها را بر اساس رنگ و نوع مرتب کنید و از هر گونه مواد باقی‌مانده قبلی در آن را پاک کنید. پاک کردن مواد غذایی یا شیمیایی از کیسه‌ها، کیفیت بازیافت را بالاتر خواهد برد.
  • محموله تا حد امکان سنگین و در تعداد زیاد باشد. این امر در صرفه‌جویی هزینه حمل‌ونقل و ارسال بار کمک خواهد نمود.
  • تصاویر کیسه‌های انبار شده را به خریدار ارسال کنید. کیسه‌های خشک و تمیز، بهتر معامله می‌شوند.
  • برای ارسال و انتقال محصولات از انبار به خریدار، هماهنگی لازم را به عمل آورید.

مراحل خرید جامبوبگ

با وجود انواع و اندازه‌های مختلف جامبوبگ، چگونه بهترین و مناسب‌ترین کیسه جامبو برای محصولات و مطابق با نیازتان تهیه کنید؟ کدام گزینه در بین انواع کیسه جامبو مناسب‌تر است؟

بهترین سایز جامبوبگ

انتخاب اندازه کیسه جامبوبگ به مقدار و نوع محصول شما بستگی دارد. اگر مقدار زیادی محصول ارسال می کنید، به یک کیف غول پیکر نیاز دارید. نکته مهم این است که کیسه جامبوبگ را بیش از ظرفیت آن پر نکنید! اگر کیسه بیش از اندازه پر شده باشد، ممکن است پاره شده و محصول شما بیرون بریزد.

در انتخاب سایز جامبوبگ، احتیاط کنید! خرید کیسه‌ جامبوبگ بزرگ‌تر از نیاز همیشه بهتر از نمونه کوچکتر آن است. همیشه می توان از پرکننده برای پر کردن فضای خالی کیسه استفاده نمود.

ویژگی محصول

کالای درون جامبوبگ به صورت بلوک، گلوله، گرانول یا پودر ریز یا بسیار ریز است؟ آیا محصول زوایای زیادی دارد؟ آیا محصول باید هوا بخورد یا ضد آب و رطوبت باشد؟

اگر خواص مواد مشخص شوند، کیسه جامبوبگ، نوع پارچه PP برای ساخت کیسه با مقدار گرم در متر مربع، روکش دار یا بدون روکش تعیین خواهد شد. این عامل بیش از 50 درصد صرفه‌جویی در هزینه خرید کیسه جامبوبگ و بیش از 80 درصد ایمنی را بهمراه خواهد داشت.

وزن کالا

وزن محصولات معیار بسیار مهمی برای محاسبه وزن پارچه، اندازه جامبوبگ و حلقه‌های آن خواهد بود. یک جامبوبگ بهینه باید ظرفیت بارگیری مورد انتظار، وزن پارچه و استحکام کششی حلقه متناسب با محصول محتوی آن داشته باشد. همچنین در خرید کیسه جامبوبگ با قیمت مناسب‌تر نیز نقش خواهد داشت.

روش پر یا خالی نمودن بار

نحوه بارگیری و تخلیه کیسه جامبوبگ از بالا و یا پایین کیسه، نوع آن را مشخص می‌کند. طراحی مناسب مطابق با روش و دستگاه، به فرآیند پر و یا تخلیه سریع و آسان محصولات کمک خواهد نمود.

وسایل حمل و بارگیری

اگر هدف از خرید جامبوبگ برای نگهداری و جابجایی مواد اولیه درون کارخانه است، از لیفتراک یا جرثقیل استفاده خواهد شد. بنابراین جامبوبگ باید دسته و جنس مناسبی در انتقال داشته باشد. اگر از کیسه جامبوبگ برای اهداف صادراتی استفاده می‌کنید. اندازه کانتینر و کامیون مهم خواهد بود.

جهت خرید و فروش انواع جامبوبگ با شماره 09122660306 تماس بگیرید.

فروش جامبوبگ در تهران

برای تهیه کیسه جامبوبگ از تامین‌کنندگان یا نمایندگان فروش در تهران باید چند مورد را در نظر داشته باشید. برای خرید کیسه جامبوبگ باید اطلاعات مناسبی در خصوص محصول ارایه کنید. با توجه به نوع و شرایط انتقال محصول، کیسه جامبوبگ مناسب به شما پیشنهاد خواهد شد. اگر شرایط خاصی در خصوص کیسه متناسب با نیازتان دارید، با تولید کننده در میان بگذارید، تا محصول متناسب با خواسته شما تولید کند.

در فروش جامبو بگ هم به همین شکل تبادل اطلاعات دقیق بسیار حائز اهمیت خواهد بود. برای فروش جامبوبگ یا فروش خط تولید کیسه جامبوبگ با مشاروان و کارشناسان متخصص ما در جامبوبگ کیان در ارتباط باشید.

سخن پایانی

استقبال صنایع مختلف در خرید جامبو‌بگ و استفاده از آن جهت ذخیره، حمل و نگهداری محصولات، کمک شایانی در صرفه‌جویی در هزینه و سادگی این امور نموده است. با رشد روزانه بازار جهانی و نیاز صنایع مختلف به گزینه‌های زیست محیطی و با کاربردی متناسب، خرید کیسه جامبوبگ در صدر لیست  بسیاری از مسئولین و مورد استقبال صنایع مختلفی قرار گرفته است.

انتخاب و خرید جامبو بگ راه حلی مطمئن، مقرو‌ن‌به‌صرفه و روشی کارآمد و موثر، صرف نظر از صنعتی که در آن فعالیت دارید، است.

انواع مختلفی از این کیسه‌ها و برای پاسخگویی به نیازهای مختلف در بسته‌بندی محصولات خاص شما، از نگهداری مواد تا انتخاب روش حمل، آماده و قابل سفارش هستند. همین حالا با مشاوران متخصص ما در تماس باشید و در خصوص شرایط و خرید کیسه جامبوبگ مورد نیازتان مشورت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *